Search
Close this search box.

Transpordivõimalused

Kliendil on võimalik Rave Mööbli e-poest tellitud kaup kätte saada järgmistel viisidel:

Kohale toimetamine üle Eesti.

Üle Eesti toimetab kliendi tellitud kauba kohale kuller. Kauba saabumisel lattu saadetakse kliendile teade kauba saabumise kohta. Kui kauba ja transpordi eest on 100% tasutud, antakse see üle kullerteenust pakkuvale ettevõttele, kes võtab kliendiga ühendust 1-2 tööpäeva jooksul.

Kohaletoimetamise tasu kulleriga sisaldab tellimuse transporti maja ette, tuppavedu, lahtipakkimist ja pakendi utiliseerimist ühele aadressile. Kui klient ei soovi tellimuse tuppavedu, lahtipakkimist ja/või pakendi utiliseerimist, siis kohaletoimetamise tasu sellest ei muutu.

Kohaletoimetamise tasu üle Eesti on 60 eurot.

Kohaletoimetamise tasu, koos toote kokkupanekuga, üle Eesti on 80 eurot.

 

Kauba vedu Tallinnas ja Harjumaal toimub ESMASPÄEVITI.*

Peale arve tasumist võtab transpordiettevõte teiega ühendust hiljemalt 1 päev enne tarnet, et kokkuleppida transpordiaeg.

Mujal Eestis toimub tarne vastavalt kokkuleppele transpordiettevõttega. 

Transpordiettevõte võtab Teiega 2 tööpäeva jooksul ühendust, et kokku leppida sobiv tarneaeg. Tellimuse transport toimub esmaspäevast pühapäevani kell 08.00-17.00, kui kullerteenust pakkuv ettevõte ei lepi kokku teisiti.

Kaubavedu ei teostata Kihnu, Ruhnu, Prangli, Vormsi ja teistele väikesaartele.

* Kui teine osamakse ei jõua laekuda tarnele eelnevaks päevaks või ei ole võimalik transpordiettevõttega kokkuleppida tarneaega märgitud päevaks, lükkub tarne edasi järgmise nädala esmaspäevasele päevale, kui ei ole transpordiettevõttega kokkulepitud teisiti.

Ise esindusse järeletulemine.

Kliendil on võimalik tellimise käigus valida Rave Mööbli esindus või keskladu, millest ta tellitud kauba kätte saab. Pärast seda, kui klient on tellimuse kinnitanud, ei saa ta oma kättesaamiskoha suhtes langetatud valikut enam muuta. Esindusest väljastatakse kaup kliendile Rave Mööbli e-poe väljaprinditud arve ning kliendi isikut tõendava dokumendi alusel. Juhul kui klient on kaotanud Rave Mööbli e-poe arve või tuleb kaubale järele kolmas isik, keda tellimusel ei ole märgitud, tuleb Rave Mööbli e-poega ühendust võtta veebilehel www.ravemoobel.ee märgitud kontaktandmetel. Valides esindusse järeletulemise, on klient kohustatud kaubale järgi tulema 5 tööpäeva jooksul.

Kättesaamine Rave Mööbli kesklaost

Rave Mööbli kesklaost (Adduco OÜ, Liivalo 11, Tallinn. Laadimisalad 11A.) väljastatakse kaup lao ukseni ning sealt on kohustatud klient ise kauba oma transpordivahendi peale tõstma.

Ladu on avatud T-N 8.00 – 16.00. Esmaspäeviti ja reedeti ladu avatud 8.00 – 18.00. 
Nädalavahetuseti ladu suletud!

Palume lattu tulla kaupa mahutava sõiduvahendiga ning võtta kaasa selleks ka abiline, sest kauba peale laadimise abistamise eest on Rave Mööbel partneril õigus küsida pealelaadimistasu 20€.

Pakiautomaat

Väiksemad tooted (padjad, tekid, voodipesu, hooldusvahendid jne.) on võimalik tellida pakiautomaati. Selleks peab klient tellimuse vormistamisel ära märkima soovitud pakiautomaadi millesse tema tellimus saadetakse.

Rahvusvaheline saatmine

Eestist väljapoole tarneid ei toestata. Kui klient soovib tellitud toote transporti väljaspoole Eesti Vabariiki, tuleb kliendil valida tarneks ise esindusse järeletulemine ning võtta ühendust e-poe klienditoega aadressil epood@ravemoobel.ee. Sellisel juhul saab klienditugi leppida kliendiga kokku täpsemad tarnevõimalused ja -tingimused.