Üldtingimused

1.   ÜLDTINGIMUSTE KEHTIVUS

1.1  Käesolevad üldtingimused („Üldtingimused“) kehtivad kõigi õigussuhete kohta, mis tekivad internetis aadressil www.ravemoobel.ee asuvas ostukeskkonnas („Rave Mööbli e-pood“) tooteid müüva Rave Marketing OÜ („müüja“) ja ükskõik millisel viisil Rave Mööbli e-poodi külastavate või sellest oste sooritavate isikute („klient“, tarbija puhul ka „tarbija“) vahel. Tingimused, mis kehtivad tarbija suhtes, kohalduvad juhul, kui kliendiks on tarbija võlaõigusseaduse § 1 lg 5 tähenduses.

1.2  Lisaks Üldtingimustele reguleerivad müüja ja kliendi vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3  Rave Mööbli e-poe kasutamist ja toimimist on täiendavalt kirjeldatud veebilehel www.ravemoobel.ee.

1.4  Müüja kontaktandmed on alati kättesaadavad veebilehelt www.ravemoobel.ee. Müüjaks oleva Rave Marketing OÜ registrikood on 11605781 ja aadress on Pärnu mnt 238, Tallinn.

2.   TELLIMUSE ESITAMINE JA LEPINGU SÕLMIMINE

2.1  Rave Mööbli e-poest kauba tellimine toimub tehniliselt järgmiste etappidena:

       2.1.1  Leides soovitud toote, saab klient valida endale sobiva kanga ja jalad ning lisada selle oma ostukorvi, vajutades nupule „Lisa ostukorvi“ (ostukorvis saab klient igal ajal enne tellimuse esitamist valitud toodete koguseid muuta või tooteid eemaldada);

       2.1.2  kui ostukorvis on kõik soovitud tooted, saab klient asuda tellimust vormistama, vajutades üleval servas olevale nupule „Soorita ost“;

       2.1.3  seejärel kuvatakse kliendile kõik esitatava tellimuse andmed ning klient saab valida kauba kohaletoimetamise viisi. Samuti näidatakse kliendile sõlmitava lepingu tingimused, sealhulgas kõik asjakohased hinnad, käesolevad Üldtingimused ja Üldtingimuste viimases peatükis sisalduvad isikuandmete töötlemise nõusoleku tingimused, et kliendil oleks võimalik need üle kontrollida ja parandada sisestusvead;

       2.1.4  kui klient on veendunud esitatava tellimuse andmete õigsuses ja nõustub kõigi lepingule kohalduvate tingimustega, sealhulgas käesolevate Üldtingimustega, saab klient esitada tellimuse, vajutades kõigepealt nuppu „Nõustun üld- ja tarnetingimustega“ ning seejärel vajutades nuppu „Soorita ost“;

       2.1.5  seejärel palutakse kliendil täita andmete väljad. Peale väljade täitmist vajutada nuppu “Tellimuste ülevaade”;

       2.1.6  seejärel kuvatakse kliendile kohaletoimetamise info, tellimuse info ja maksumus ning edasi saab endale valida sobiva makseviisi. Vajutades lingile "Said kusagilt vautšeri või kupongi?" avaneb soodustuse koodi aken, kuhu on kliendil võimalik sisestada kampaaniakood, mille sisestamisel arvutatakse summast maha kampaaniaprotsent.

       2.1.7  olles kindel, et tellimus ja info on õige, saab klient asuda maksma. Selleks on kliendil võimalus valida erinevate võimaluste vahel. Valides sealt üks neist, saab klient tasuda ostu;

       2.1.8  peale ostu sooritamist saadetakse kliendile kinnitus tellimuse vastuvõtmise kohta („tellimuskinnitus“) kliendi poolt tellimuses märgitud e-posti aadressile. Samuti kuvatakse kliendi tellimus ka ekraanil.

2.2  Müügileping müüja ja kliendi vahel loetakse sõlmituks hetkest, millal klient esitab tellimuse, tehes märke valikkastides „Nõustun lepingule kohalduvate tingimustega“ ja „Annan nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks üldtingimustes nimetatud tingimustel“ ning vajutades nuppu „Tellimus koos maksekohustusega“ ja tasub kogu tellimuse hinna (või klient sõlmib lepingu järelmaksu kasutamiseks) kliendi poolt valitud makseviisil.

2.3  Müüja säilitab iga kliendiga sõlmitud lepingu teksti vähemalt kuni lepingu täitmiseni ja kauba kohaletoimetamiseni. Vahetult pärast lepingu sõlmimist saadetakse kliendile e-kiri. Hiljem on kliendil võimalik lepingu tekstiga tutvuda, esitades müüjale vastava avalduse viisil, mis võimaldab müüjal mõistliku kindlusega kliendi isikusamasuses veenduda.

3.   HINNAD JA TASUMINE

3.1  Kõik Rave Mööbli e-poes esitatud hinnad on eurodes ning sisaldavad käibemaksu Eesti Vabariigis kehtivas määras.

3.2  Kõik Rave Mööbli e-poes olevate toodete hinnad on väljatoodud vastavalt toote võimalustele ja kangagrupile. Toodete hinnad võivad erineda Rave Mööbli esinduspoes olevatest hindadest.

3.3  Tellimuse eest on kliendil võimalik tasuda järgmistel viisidel:

       3.3.1  Pangalingi kaudu Swedbanki, SEB, PocoPay, Luminor, LHV ja Coop Panga internetipangas, Visa või MasterCard krediitkaardiga. Tasumisel on makse saajaks Maksekeskus AS, keda Müüja on volitanud enda nimel makseid vastu võtma. Lubatud on ainult eestisisesed panagaülekanded. Välisriigist makstes valida arvega tasumine. Pärast tellimuse vormistamist suunatakse klient tema poolt valitud panga veebilehele makse teostamiseks kogu ulatuses. Pärast makse sooritamist saadetakse kliendile arve sooritatud makse kohta tellimuses märgitud e-posti aadressile.

        3.3.2  AS Koduliising LiisiID järelmaksu kaudu. Täpsemad tingimused nähtavad veebilehel www.liisi.ee  

        3.3.3  Arvega. Arvega tasumisel on makse saajaks Rave Marketing OÜ. Pärast tellimuse vormistamist saadetakse kliendile tellimuse kinnitus ja arve, mis tuleb kliendil tasuda 24 tunni jooksul. Pärast makse laekumist Rave Marketing OÜ kontole, läheb tellimus töösse. Kui klient ei ole arvet 24 tunni jooksul tasunud, läheb tellimus tühistamisele.

3.4  Tellimuse eest tasumise viisi saab klient valida tellimust esitades.

3.5  Müüja ei paku iseseisvalt AS Koduliising poolt osutatavaid järelmaksu teenuseid klientidele. Neid teenuseid osutab vastavalt AS Koduliising.

4.   KAUBA KOHALETOIMETAMINE JA ÜLEANDMINE

4.1  Kliendil on võimalik Rave Mööbli e-poest tellitud kaup kätte saada järgmistel viisidel:

       4.1.1  Kohale toimetamine üle Eesti. Üle Eesti toimetab kliendi tellitud kauba kohale Omniva kuller E-R kell 10-18. Kauba saabumisel lattu saadetakse kliendile teade kauba saabumise kohta. Kui kauba ja transpordi eest on 100% tasutud antakse see üle kullerteenust pakkuvale ettevõttele, kes võtab kliendiga ühendust 2- 3 tööpäeva jooksul. Kohaletoimetamise tasu on 35 € (sisaldab käibemaksu, ostukorvis kuvatakse hind ilma käibemaksuta) ning kuller toimetab kauba välisukseni. Kaubaalus tuleb Omniva kullerile koheselt tagastada.

       4.1.2  Ise esindusse järeletulemine. Kliendil on võimalik tellimise käigus valida Rave Mööbli esindus, millest ta tellitud kauba kätte saab. Pärast seda, kui klient on tellimuse kinnitanud, ei saa ta oma esinduse suhtes langetatud valikut enam muuta. Esindusest väljastatakse kaup kliendile Rave Mööbli e-poe väljaprinditud arve ning kliendi isikut tõendava dokumendi alusel. Juhul kui klient on kaotanud Rave Mööbli e-poe arve või tuleb kaubale järele kolmas isik, keda tellimusel ei ole märgitud, tuleb Rave Mööbli e-poega ühendust võtta veebilehel www.ravemoobel.ee märgitud kontaktandmetel. Valides esindusse järeletulemise, on klient kohustatud kaubale järgi tulema 2-3 tööpäeva jooksul.

4.2  Eestist väljapoole tarneid ei toestata. Kui klient soovib tellitud toote transporti väljaspoole Eesti Vabariiki, tuleb kliendil valida tarneks ise esindusse järeletulemine ning võtta ühendust e-poe klienditoega aadressil epood@ravemoobel.ee. Sellisel juhul saab klienditugi leppida kliendiga kokku täpsemad tarnevõimalused ja -tingimused.

4.3  Kõik Rave Mööbli e-poest tellitud kaubad tarnitakse kliendi poolt tellimusele märgitud esindusse. Kauba saabumisel kliendi poolt valitud esindusse saadetakse kliendile teade kauba saabumise kohta. Tellitud kaupadega on kliendil võimalik enne esindusest väljastamist tutvuda. Esinduste lahtiolekuajad ja kontaktid on avaldatud Rave Mööbli e-poe veebilehel www.ravemoobel.ee.

4.4  Müüja täidab kliendi tellimuse niipea, kui see on tehniliselt võimalik. Üldjuhul on tellimuse täitmine võimalik 2–3 tööpäeva jooksul alates tellimuse edastamisest müüjale, kui tellitud kaup on Rave Mööbli laos olemas. Kui kaup ei ole tellimuse esitamise ajal Rave Mööbli laos olemas, on tellimuse täitmiseks kuluv aeg sõltuvalt tootest 2–8 nädalat. Üksikjuhtudel võib tellimuse täitmiseks kuluda ka rohkem aega. Müüja võib täpsustada tellimuse täitmiseks eeldatavasti kuluvat aega veebilehel www.ravemoobel.ee

4.5  Kui ilmneb, et müüja ei suuda tellimust täita, teatab müüja sellest kliendile ja tagastab tarbijale tema poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul. Sellisel juhul loetakse müüja lepingust taganenuks.

4.6  Müüja võib anda kliendile üle tellitu asemel vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga asja või osutada vähemalt sama kvaliteedi ja hinnaga teenuse. Sellisel juhul on tarbijal õigus lepingust taganeda, tehes vastavasisulise teate viivitamatult alates kauba või teenuse asendamise kohta käiva teate või kauba kätte saamisest. Tarbija taganemise korral kannab asja tagastamise kulud müüja.

5.   LEPINGUST TAGANEMINE

5.1  Kui kliendiks on tarbija, on tal vastavalt võlaõigusseaduse §-le 56 õigus sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Kauba puhul algab tähtaeg päevast, mil kaup on jõudnud tarbijani ning tarbijale on esitatud nõuetekohane teave lepingust taganemise õiguse kohta (võlaõigusseaduse § 54 lg 1 p 12). Tarbijal ei ole võlaõigusseaduse § 56 alusel taganemisõigust muu hulgas lepingu puhul, mis on sõlmitud:

       5.1.1  asja üleandmiseks, mis on valmistatud, arvestades lepingupooleks oleva tarbija isiklikke vajadusi;

       5.1.2  asja üleandmiseks, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt;

        5.1.3  asja üleandmiseks, mis oma olemuse tõttu ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga selliselt, et neid ei saa enam teineteisest eraldada.

5.2  Kui tarbija lepingust taganeb, tagastatakse tarbijale tema poolt tasutu viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul lepingust taganemise teate jõudmisest müüjani. Tarbija peab müüjalt saadu tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisavalduse ärasaatmisest. Tarbija loetakse saadu tähtaegselt tagastanuks, kui ta saadab nimetatud tähtaja jooksul asja tavapärast saatmisviisi kasutades tagasi või annab selle isiklikult üle punktis 5.4.2 nimetatud aadressile. Müüja võib võlaõigusseaduse § 111 alusel keelduda tagasimakse tegemisest seni, kuni tarbija on talle tagastanud lepingu esemeks olnud asja või esitanud tõendi, et ta on selle asja tagasi saatnud, välja arvatud juhul kui müüja on nõustunud lepingu esemeks olevale asjale ise järele tulema.

5.3  Tarbija kannab lepingust taganemise korral lepingu esemeks oleva asja tagastamise tavalised kulud. Tarbijal ei ole tagastamise kulude kandmise kohustust, kui üleantud asi või osutatud teenus ei vasta tellitule.

5.4  Taganemisõiguse kasutamiseks Rave Mööbli e-poes sõlmitud lepingute suhtes tuleb:

       5.4.1  saata taganemisavaldus e-posti kaudu aadressile epood@ravemoobel.ee või muul viisil, mis võimaldab müüjal mõistliku kindlusega tarbija isikusamasuses veenduda. Tarbija kasutab taganemisavalduse tegemiseks taganemisavalduse tüüpvormi, mis on talle edastatud koos tellimuskinnitusega või mis on kättesaadav Rave Mööbli e-poe veebilehel www.ravemoobel.ee;

       5.4.2  eelnevalt tagastamise ajast informeerides tagastada Rave Mööbli e-poest lepingu alusel saadud kaup, võimalusel originaalpakendis, Rave Mööbli esinduskauplusesse aadressil Pärnu mnt 238, Tallinn.

5.5  Tarbija loetakse võlaõigusseaduse § 57 alusel taganenuks ka lepinguga seotud tarbijakrediidilepingust, kui asi omandatakse või teenust saadakse krediidiga ning tarbija taganeb müügi või teenuse osutamise lepingust võlaõigusseaduse § 56 alusel.

6.   NÕUETELE MITTEVASTAVAD TOOTED

6.1  Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui mittevastavus oli olemas juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko ülemineku ajal kliendile. Müüja ei vastuta asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb pärast kahe aasta möödumist kauba üleandmisest kliendile.

6.2  Tarbija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale koheselt, kui ta sai mittevastavusest teada. Kui klient ei ole tarbija, tuleb mittevastavusest teatada mõistliku aja jooksul pärast seda, kui klient sellest teada sai või pidi teada saama.

6.3  Asjal puuduse ilmnemise korral tuleb kliendil saata teade Rave Mööbli esinduse e-posti aadressile epood@ravemoobel.ee ning kirjeldada avastatud puudust, lisades võimalusel pildi(d) puudusest. Teates tuleb ära märkida ka kaubamüügilepingu või tellimuse number ja kliendi kontaktandmed. Pärast teate kättesaamist võtab müüja 7 päeva jooksul kliendiga ühendust, et leppida kokku edasine tegevus puuduse ülevaatamiseks ja kõrvaldamiseks.

6.4  Kui asi ei vasta lepingutingimustele ja müüja selle eest vastutab, saab klient kasutada müüja vastu seadusest tulenevaid õiguskaitsevahendeid. Klient võib eelkõige nõuda asja parandamist või asendamist, kui see on võimalik ja mõistlik ega põhjusta ebamõistlikke kulusid. Müüja võib parandamise asemel asendada asja lepingutingimustele vastava asjaga.

6.5  Kui müüja asendab puudusega asja lepingutingimustele vastava asjaga, võib müüja nõuda kliendilt puudusega asja tagastamist.

6.6. Kui klient nõuab õigustatult asja parandamist või asendamist, kannab müüja parandamisega või asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud.

7.   MUUD TINGIMUSED

7.1  E-poes esitatud tootepildid on illustratiivse tähendusega.

7.2  Rave Mööbli e-poes on kõik tooted välja toodud piiratud valikuvõimalustega. Paremate võimaluste saamiseks soovitame pöörduda Rave Mööbli esindustesse Tallinnas või Haapsalus.

7.3  Kõigi Rave Mööbli e-poega seotud küsimuste tekkimisel on kliendil võimalik pöörduda müüja poole veebilehel www.ravemoobel.ee nimetatud kontaktandmetel. Kiireima teeninduse saavutamiseks soovitab müüja kas helistada või saata e-kiri aadressil epood@ravemoobel.ee

7.4  Müüjal on õigus Üldtingimusi, Rave Mööbli e-poe hinnakirju ja muid e-poega seotud tingimusi muuta ja täiendada. Muudatused ja täiendused jõustuvad alates nende avaldamisest veebilehel www.ravemoobel.ee. Kui klient edastas oma tellimuse enne muudatuse või täienduse jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja vahel tekkinud õigussuhtele kliendi poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud Üldtingimusi, hinnakirju ja muid seotud tingimusi, välja arvatud juhul, kui seaduses või käesolevates Üldtingimustes on ette nähtud teisiti.

7.5  Rave Mööbli e-poe kasutamisel kliendi ja müüja vahel tekkida võivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlus Harju Maakohtus. Lisaks on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole (http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/ametist/tarbijakaebuste-komisjon).

7.6  Pärast kliendi poolt Rave Mööbli e-poes tellimuse esitamist on müüjal õigus jätta tellitud kaup üle andmata või teenus osutamata ja tagastada kliendile hiljemalt 10 päeva jooksul alates probleemi ilmnemisest kliendi poolt müüjale tellimuse eest makstud tasu, kui:

       7.6.1  tellitud toote hind või saadavus on müüja jaoks oluliselt muutunud pärast tellimuse esitamist;

       7.6.2  tellimus on esitatud ebaõigete andmete alusel, mis olid Rave Mööbli e-poes avaldatud inimliku eksituse või tehnilise rikke tõttu (näiteks kui toote hinnaks oli tegeliku 250-eurose hinna asemel märgitud ekslikult 25-eurone hind).

8.   ISIKUANDMETE TÖÖTLEMISE NÕUSOLEK

8.1  Esitades Rave Mööbli e-poes tellimuse, annab isik („Andmesubjekt“) nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks järgmistel tingimustel.

8.2  Isikuandmete vastutav töötleja on Rave Mööbel OÜ, registrikood 10453530, aadress Kesk tee 21, Jüri Tehnopark, 75301 Harjumaa, e-post info@ravemoobel.ee („Töötleja“).

8.3  Töötleja võib volitada Andmesubjekti isikuandmeid töötlema teisi isikuid või asutusi („Volitatud töötleja“) tingimusel, et sellise Volitatud töötlejaga on Töötleja sõlminud lepingu, mille kohaselt on Volitatud töötleja kohustatud töödeldavad isikuandmed konfidentsiaalsena hoidma ning tagama isikuandmete kaitse seadusest tulenevate Volitatud töötlejale laienevate kohustuste täitmine. Ajakohase nimekirja kõigi Volitatud töötlejate nimede, aadresside ja muude kontaktandmetega teeb Töötleja Andmesubjektile kättesaadavaks Andmesubjekti taotluse alusel. 

8.4  Käesoleva nõusoleku andmise hetkel on andmete vastuvõtjaks volitatud töötleja Rave Marketing OÜ ning maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed edastatakse volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

8.5  Töötleja võib töödelda (muuhulgas koguda, salvestada, edastada) järgmisi Andmesubjekti isikuandmeid:

       8.5.1  nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;

       8.5.2  kauba kohaletoimetamise aadress;

       8.5.3  pangakonto number;

       8.5.4  kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);

       8.5.5  Andmesubjekti ja Töötleja vahel sõlmitud lepingu täitmise käigus saadud andmed;

8.6  Käesolev isikuandmete töötlemise nõusolek on antud nii selliste Andmesubjekti isikuandmete kohta, mille Töötleja on saanud Andmesubjektilt endalt, kui ka Andmesubjekti isikuandmete kohta, mille Töötleja on saanud kolmandatelt isikutelt.

8.7  Töötleja töötleb Andmesubjekti isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:

       8.7.1  isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks;

       8.7.2  ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks;

       8.7.3  pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks;

       8.7.4  isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamisega seonduvaid küsimusi (klienditugi);

       8.7.5  veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuste osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks;

8.8  E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse osteturunduse saatmiseks, kui klient on andnud selleks vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturundusteateid, siis tuleb valida e-kirja jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

8.9  Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel tallinn@ravemoobel.ee

8.10  Töötleja võib edastada Andmesubjekti isikuandmeid järgmistele kolmandatele isikutele:

         8.10.1  Töötlejaga samasse kontserni kuuluvad äriühingud;

       8.10.2  Töötleja äripartnerid;

       8.10.3  Töötleja tegevusega seotud advokaadid ning muud nõustajad;

8.11  Isikuandmeid edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks. Nimi telefoninumber ning e-posti ja kauba kohaletoimetamise aadress edastatakse transporditeenuse pakkujale. Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks. Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks. Töötleja ei edasta Andmesubjekti puudutavaid isikuandmeid ühelegi käesolevas nõusolekus nimetamata kolmandale isikule, välja arvatud kui selline õigus või kohustus tuleneb seadusest.

8.12  Isikuandmeid hoitakse Rave Mööbel OÜ serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavalt ning USA ettevõtetele, kes on liitunud andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.

8.13  Juurdepääs isikuandmetele on Rave Mööbel OÜ ja Rave Marketing OÜ töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

8.14  Rave Mööbel OÜ rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnoloogilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu avalikustamise eest.

8.15  Andmesubjektil on seoses ennast puudutavate isikuandmetega kõik isikuandmete kaitse seadusest tulenevad õigused. Muu hulgas on Andmesubjektil õigus saada Töötlejalt tema kohta käivaid isikuandmeid, nõuda ebaõigete isikuandmete parandamist ning isikuandmete töötlemise lõpetamist ning keelata igal ajal andmete üleandmine kolmandatele isikutele tarbijaharjumuste uurimise või otseturustuse korraldamise eesmärgil. Samuti on Andmesubjektil õigus nõuda õigusvastase isikuandmete töötlemisega tekitatud kahju hüvitamist.

8.16  Lisaks eelmises punktis nimetatud õigustele on Andmesubjektil õigus kõikides enda isikuandmeid puudutavates küsimustes pöörduda nii Töötleja kui ka Andmekaitse Inspektsiooni poole. Andmekaitse Inspektsiooni veebileht asub aadressil www.aki.ee.

8.17  Tagamaks isikuandmete töötlemisel kõrget turvalisust, peab Andmesubjekt esitama Töötlejale kõik enda isikuandmeid puudutavad taotlused kirjalikult, allkirjastades need Töötleja asukohas või esinduses Töötleja esindaja juuresolekul. Isikusamasuse tuvastamiseks peab Andmesubjekt esitama seejuures Töötleja esindajale isikut tõendava dokumendi. Kui taotluse täitmiseks peab Töötleja esitama Andmesubjektile andmeid, lepivad Andmesubjekt ja Töötleja esindaja andmete esitamise viisis ning tähtajas kokku isikusamasuse tuvastamise käigus kohtudes, võttes mõistlikult arvesse üksteise huve efektiivse ja kiire protseduuri tagamiseks. Töötleja sooritab üldjuhul vajalikud toimingud kuu aja jooksul, kui Andmesubjekt ja Töötleja eraldi tähtajas kokku ei lepi. 

8.18  Isikuandmete kõrge turvalisuse tagamiseks e-posti või telefoni teel esitatud Andmesubjekti või volitatud isikute kohta käivaid isikuandmete päringuid ei rahuldata.

8.19 Isikuandmete töötlemisega seotud vaidlusete lahendamine toimub klienditoe vahendusel epood@ravemoobel.ee. Järelvalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).